دنیای اطلاعات

دنیای اطلاعات
فرهنگی، سیاسی واجتماعی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 49859
تعداد مطالب : 384
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 

امیراحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 120 نفر از خلبانان و مهندسین پرواز هوانیروز که صبح امروز در دانشگاه افسری امام علی برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خروج مستشاران اعتماد به نفسی که امام (ره) و نماینده ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به متخصصان داخلی دادند، باعث شد فرزندان این کشور دل بالگردان را بشکافند و یگان‌ها را آماده پرواز نگه دارند.

وی ضمن اعلام تبریک سرلشکر صالحی به دانش‌آموختگان هوانیروز تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که ملت به وجودمان افتخار کند.

وی تصریح کرد:‌ حضور مومنانه خلبانان هوانیروز در صحنه ضربات مهلکی را به ضد انقلاب وارد کرد و همچنین بالگردهای هوانیروز چونان پرندگان ابابیل بر فیل‌های ارتش بعثی عراق نازل شدند و تانک‌ها و نفربرهای عراق را از بین بردند.

پوردستان با بیان اینکه 150 شهید هوانیروز دردفاع مقدس گواه این افتخارات است،‌گفت: هوانیروز مجموعه‌ای زنده، پویا و بانشاط است و بدون وابستگی به خارج از کشور و بالفعل کردن ظرفیت‌های داخلی خدماتش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه هوانیروز همه نیازمندی‌های داخل را برآورده کرده و همچنین می‌تواند دانشجویان کشورهای دوست و مسلمان را آموزش دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: هوانیروز و پنها از قابلیت عملیاتی خوبی برخوردارند و امروز یگان‌های ما به خوبی با نبرد در شرایط ناهمتراز آشنا هستند.

وی افزود: امروز بالگردهای ما با راکت‌ها و موشک‌های هدایت شونده که هم قدرت تخریب و هم دقت بسیار بالایی دارند آماده‌اند با هر تهدید زمینی مقابله کنند و قدرت سرباز مسلمان ایرانی را به رخ جهانیان بکشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط محمد چراغی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :